Talpra Magyar Gamer! A Magyar Gamer Szövetség vezetői, a PTE-PEAC E-SPORT Szakosztály vezetője és egy sikeres vállalkozó-családapa beszélget arról, hogy miért csodás játszani, hol vannak ennek a csodának a határai, hogyan kell vigyáznunk egymásra és hogy mit hozhat a jövő. A popkultúra hogyan lett a 4. ipari forradalom egyik legjobban fejlődő iparágának lelke? Gaming és e-sport, mi a különbség? A játék mióta karrier és ha már az, akkor jó karrier?
PTE-s hallgatói vélemények, tippek vagy gondolatok az ötletelés időszakából:
Paulusz Patrik hallgatónk gondolatai: "E-sport: Jelenlegi helyzetben, a szabadtéren történő csapatsportok megszűnése miatt jelentősen megnövekedett az E-sport versenyek száma. Úgy gondolom rengetegen vannak akik kikapcsolódás vagy stresszlevezetés céljából ezt az időtöltést választják..."
Hoztunk is nektek egy beszélgetést a témában!
Adatvédelem:
Tájékoztatom Önöket, hogy az előadásról későbbi időpontban való visszanézhetőség biztosítása céljából az Önök hozzájárulása alapján kép- és hangfelvétel készül, melynek adatkezelője a Pécsi Tudományegyetem. Amennyiben nem kívánnak hozzájárulni az adatkezeléshez, kérem, hogy kapcsolják ki az előadás során a kamerát. Amennyiben hozzá kívánnak szólni az előadáshoz, de nem szeretnének hozzájárulni a rögzítéshez, kérem, hogy hozzászólásaikat chaten szíveskedjenek elküldeni. A Pécsi Tudományegyetem adatvédelmi tisztviselője Dr. Szőke Gergely László, akit az adatvedelem@pte.hu címen érnek el, és ezen az e-mail címen jogosultak az adatkezeléssel kapcsolatos jogaikat is gyakorolni. A kép – és hangfelvétel tekintetében végzett adatkezelés részletes szabályai ezen a címen érhetők el.